Een optimale telefonische bereikbaarheid krijgt u met de antwoordservice van SecretariA

Wilt u graag tevreden klanten? Dat begint al bij de telefonische bereikbaarheid en het klantcontact. Dit is een belangrijk onderdeel voor de klanttevredenheid. Een goede bereikbaarheid voor uw klanten bijvoorbeeld is iets waarmee u zich kunt onderscheiden. Met de antwoordservice van SecretariA krijgt u een optimale telefonische bereikbaarheid. Het kan natuurlijk voorkomen dat u soms zelf even niet telefonisch bereikbaar kunt zijn. Bijvoorbeeld omdat u een afspraak heeft, u onderweg bent, druk bent met werken of liever een ervaren telefoniste het telefonische klantcontact laat doen. Middels SecretariA kan uw klanttevredenheid verhoogt worden en uw kosten lager! 

De vele voordelen van SecretariA

Bij dit bedrijf geniet u van veel voordelen. Zo kunt u de antwoordservice één week geheel vrijblijvend uitproberen. Zo kunt u bekijken of het wel past bij uw stijl. Daarnaast kunt u na de aanmelding binnen vier uur doorschakelen. Na ieder gesprek ontvangt u een gratis verslag per e-mail of per SMS. Buiten kantoortijden heeft u gratis uw eigen voicemailbox. De telefoon wordt door SecretariA van 08.00 – 18.00 uur aangenomen. Tot slot hanteert dit bedrijf geen inschrijfkosten of een opzegtermijn. Wel zo makkelijk!

De telefoondienst van SecretariA

Bent u enthousiast over de telefoondienst van SecretariA? Dan kunt u op de website terecht voor meer informatie.